Shopping

I dag hade vi seminarium på skolan och efter en liten lunch åkte vi sedan till Vasamuseet för att träffa våra kontaktpersoner. Återigen fick vi jättetrevligt bemötande och vi gick runt tillsammans med dem på utställningen vi ska analysera till projektarbetet. Vi fick mycket bra information från dem. Sen tänkte jag och Emma gå med på en guidad visning men vi lyckades missa den. Jag åkte i stället in till stan och gick i några affärer. Jag köpte bland annat skokräm, muffinsformar, ett par träningsbyxor, ett träningslinne och en luvtröja. 
 
I kväll har jag gjort en nyttig äppelpaj till fredagsmyset, som jag åt med vaniljkvarg. Godare pajer har jag väl ätit men den var okej. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0