Söndag

I dag blev det en ordentlig sovmorgon igen. Ibland vaknar jag ganska tidigt när jag inte ställer klockan, men just nu är jag inne i en period då jag vaknar sent i stället. I dag vaknade jag vid halv elva. :) 
Jag gjorde inte så mycket under de första vakna timmarna men på eftermiddagen åkte jag till stan för att träffa Therese och Erik som var nere på en Stockholmsweekend. Vi gick och åt en lätt middag. Roligt att hinna träffa dem en stund. 
När jag kom hem satte jag mig och läste ett tag. 
I morgon är det dags att ta tag i hemtentan. Vi har 1,5 vecka på oss men det är ganska mycket att läsa till tentan. Det skulle även vara bra om jag blev klar tidigt så jag kunde börja med uppsatsen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0