Uppsats

Då var hemtentan inlämnad och så är det bara att vänta på resultatet. Nu har vi även börjat med uppsatskursen så vi har 3,5 vecka på oss att skriva klart första utkastet (tror jag). Jag ska sätta mig och skriva ner alla viktiga datum nu och börja planera. Jag är lite nervös över tiden för lärarna sa att det är ett heltidsjobb med uppsatsen och jag är rädd att jag inte hinner jobba de dagarna jag har bokat in på jobbet. Det positiva är i alla fall att mitt ämne blev godkänt så det känns roligt. 
Nu ska jag sätta mig och planera och leta efter tidigare forskning och litteratur. I kväll är det dags för GRIT! 
 
Jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera lite och oftare i bloggen så kanske den blir lite roligare att läsa förhoppningsvis. Det känns som att den har varit väldigt tråkig de senaste veckorna när jag nästan bara har pluggat, jobbat och tränat. Vi får se hur det går med uppdateringarna. :) 
 
Förutom att det är mycket i skolan och att tiden gärna får gå långsamt på grund av det, så längtar jag så mycket till jul! Jag kan inte förstå att det bara är en månad kvar ungefär. Det är lite svårt att få någon julkänsla när det aldrig kommer någon snö, men i helgen kanske känslan kommer när det ska julbakas. :) 
Tänk att jag har klarat av halva utbildningen snart... Tiden går nästan för fort ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0