Barnvakt

I dag har jag varit på Kungsholmen och passat Vilgot. Emma skulle till frissan så jag tog en promenad med Vilgot i barnvagnen. Det blev en 1,5 timmes lång promenad så det var härligt. Jag gick efter vattnet och gick bland annat till Stadshuset. Jag har bara sett det utifrån men nu gick jag in på gården för att titta närmare på det. Det var jag och turisterna kändes det som. :) Inte så många turister nu när det är höst. 
När Emma var klar så gick vi och fikade en god (och stor) bulle. Sen åkte jag hem och lagade mat. Försökte att äta så mycket jag kunde men jag var inte så hungrig efter bullen. :) 
Sen var det i alla fall dags för ett pass GRIT. Det är så jobbigt! Men det är ju roligt också och det ger bra träning. Men jag förstår inte hur svårt det kan vara med burpees! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Burpees... Jag tänker bara rapar när jag ser det ordet. Har ingen aning om vad det är. :-D

Svar: Ha ha, ja det låter som rapar! :) Jag ska visa dig vad det är.
Lena

2013-10-17 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0