Ett efterlängtat inköp

I går startade jag dagen med ett seminarium. Efteråt åkte jag och Camilla till Söder och åt lunch. Efteråt gick jag en snabbis och kikade efter Årechoklad som jag ville ha själv, men även köpa till Emma. Sen gick jag till hennes jobb eftersom hon skulle sluta tidigt och jag skulle följa med henne hem. Det var äntligen dags för en hårklippning. Efter cirka tre månader är det verkligen på tiden, speciellt när man har en kort frisyr. Skönt att vara nyfriserad. :) Jag fick gosa lite med Vilgot och umgås med älskade systers familj. Dessutom blev jag bjuden på tortillas. Jag blev kvar och tittade på Idol men åkte hem före utröstningen. 
 
Jag beställde även något som jag länge har velat ha. Jag har presentpengar att använda till något bra och fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Via appen Let´s deal får man en massa bra rabatter och i går dök det upp en hushållsmaskin för bara 2000 kr. 
 

B363160.jpg


Kommentarer
Postat av: Kristin

Bild på frisyren tack!

Svar: Jag ska försöka ordna det. :)
Lena

2013-10-26 @ 13:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0