Först slappa, sen träna

Åh vad skönt det var att få sova i morse. Däremot vet jag inte om jag vaknade av mig själv eller av ett sms från jobbet. Det kändes som att jag vaknade av mig själv men sms:et kom precis samtidigt och det verkar ju osannolikt. :) 
Jag har fått en del saker gjorda här hemma i dag. Städat och plockat lite. Sen satte jag mig för att läsa lite kurslitteratur. Jag hann inte läsa så mycket som jag hade tänkt, eftersom Malena skrev att hon kunde sluta tidigare från jobbet och frågade om jag ville följa med och kika i lite affärer här i Sundbyberg. Det ville jag ju såklart så då fick jag göra mig i ordning lite tidigare. Det blev lite shopping på H&M, ett par byxor och två tröjor. 
 
Sen gick vi till träningen och det var dags för att pass GRIT. I dag gick det lite bättre, framför allt med Burpees. Jag lyckades hoppa in och ut med fötterna i stället för att ta ett steg i taget. :) Men efteråt mådde jag lite illa igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0