Fredag!

I dag var det dags att starta en ny kurs på skolan. Läraren verkar härlig och rolig. Kursen kan nog blir rolig också även om jag än så länge inte har någon jättestor uppfattning om vad den kommer att handla om. 
Efter seminariet åkte jag in till stan och hämtade min sko som är lagad. Sen skulle jag gå och köpa joggingskor men efter att ha gått runt en stund i affären utan att få hjälp (igen) så ringde Emma och hade kommit in till stan och eftersom jag var hungrig så struntade jag i skorna och åkte och träffade henne i stället (vilket jag ändå skulle göra). Vi gick och åt en lätt lunch. Sen mötte vi även upp Jocke. De skulle på ett litet möte så jag skulle vara barnvakt åt Vilgot en stund. Jag tog en promenad på söder och hittade jättemysiga gator där jag bara ville fortsätta att gå längre och längre, men det hade jag inte tid med. 
När Emma och Jocke var klara så åkte vi till Sundbyberg och åt middag på restaurang. Sen gick vi hem till mig för efterrätt. Jo, kakan jag gjorde i går blev faktiskt god och inte så misslyckad. :) Tur!
Nu är det skönt med en hemmakväll framför Idol och en del av mig önskar att jag inte skulle jobba i morgon. Jag längtar efter sovmorgon, att inte behöva ställa klockan. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0