GRIT

I dag har det varit fullt upp. Klockan åtta hade vi en föreläsning på skolan. Efteråt åkte jag till stan för att lämna in mina skor. De skulle skicka den trasiga skon till skomakaren. Sen gick jag en sväng till Löplabbet för att titta på joggingskor, men efter att ha gått runt en stund i butiken utan att någon frågade om jag behövde hjälp så gick jag därifrån. Jag hade inte jättemycket tid ändå att prova ut skor. Så jag åkte till Stadshagen och gick och handlade lunch och mellanmål på ICA Maxi. Vilken enorm butik det var! Den är på två våningar och om man inte har varit där tidigare är det inte lätt att veta var man ska gå. 
Jag fick i alla fall med mig en sallad som jag plockade ihop själv, så gick jag till jobbet för att snabbt äta den innan det var dags att jobba i några timmar. 
Efter jobbet skyndade jag mig hem och bytte om för att direkt gå och träna. Jag och Malena skulle testa passet GRIT Strength för första gången. Man tränar bara i 30 minuter men det är intensivt och man jobbar med vikter så det var ett tufft pass! Jag var slut i armar och ben efteråt. Det som jag har absolut svårast för i träningsväg är Burpees. (När man hoppar upp och sen snabbt ska ner och hoppa bak med benen och sen tillbaka igen.) Jag har så svårt att komma bak ordentligt med benen när jag hoppar och sen har jag även svårt att komma fram med benen när man hoppar fram igen. Och det går oftast så snabbt så när jag väl har kommit bak med benen så är de andra uppe igen! När jag är trött i benen klarar jag inte heller av att hoppa bak, utan jag får sätta ut ett ben i taget. Det behöver jag verkligen träna på! 
 
Efter den här dagen är det skönt att slappa i soffan. Nu ska jag dock göra mig klar och lägga mig och läsa innan det är dags att sova. 
I morgon är jag ledig men har mycket att göra ändå. Det ska städas, diskas och packas och även fixa lite annat. Hoppas jag hinner med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0