Helg hemma i hälsingeskogarna

I helgen har jag, Emma och Vilgot varit hemma i Ljusdal. Jocke åkte också med upp, men han åkte vidare till Sundsvall på lördag morgon och kom tillbaka på söndag eftermiddag. 
På lördagen åkte jag först till Thérèse, dit även Kristin och lilla Elsa kom och hälsade på. Vi satt och pratade och fikade. Sen åkte jag hem och fikade lite till. :) Mamma och pappa hade köpt tårta för att fira min födelsedag lite i förskott. Lite senare åkte jag till Sandra som bjöd på god middag. Klockan blev halv ett innan jag åkte hem. 
På söndagen tog hela familjen en promenad. Sen hjälpte jag pappa att bära lite saker på vinden. Jag passade på att kika lite i mina gamla kartonger. Jag är så sugen på att gå igenom allt och se vad man hittar. :)
Efter lite mer fika och senare middag var det dags att åka tillbaka till Stockholm. 
 
Hemma är det full höst och så vackert. Här i Stockholm väntar jag fortfarande på höstfärgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0