Hemtenta

I dag har jag suttit hemma hela dagen och jobbat med hemtentan. Den känns väldigt svår och än så länge har jag egentligen ingen aning om vad jag ska skriva. I dag har jag inte börjat skriva något, utan bara suttit och försökt analysera och göra lite noteringar om artiklarna vi ska jobba med. Det känns inte så bra än så länge och jag hoppas bara att det ska lossna när jag börjar skriva och att jag får ihop något som är tillräckligt bra. 
 
Framåt kvällen gick jag och Malena och tränade styrketräning. När vi stog på löpbandet tittade jag upp på tv:n som visade en repris av Halvåtta hos stjärnorna. En av personerna i programmet var lik han som är med i en av artiklarna till hemtentan. Precis efter att jag berättat det för Malena så dyker hans namn upp och det visar sig vara samma person. Så konstigt sammanträffande. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0