Nya tag

I dag hade vi det sista seminariet i den här kursen. Tänk vad det gått snabbt! I morgon är det dags att börja med hemtentan så nu blir det till att sitta och plugga hela dagarna i några dagar. Det är lite nervöst men jag hoppas att det ska gå bra. 
 
Efter skolan i dag åkte jag direkt hem för att äta något. Lite oplanerat blev det i dag så till frukost åt jag omelett och till middag havregrynsgröt. Jag vände liksom på måltiderna. :) Efter en stund hemma så gick jag till gymmet för en ny träff med löpgruppen. I dag sprang vi en runda på 2 km och sen körde vi lite intervaller. Det kändes faktiskt bra att springa så förhoppningsvis är jag bra i benet igen. Nu är det bara att ta nya tag med löpningen. Efteråt brukar jag ju stanna kvar och köra lite styrka, men i dag var jag dels så trött och dels lite smått illamående efter löpningen, så jag gick hem direkt. Jag tror att jag har ätit för dåligt i dag och därför kände mig lite dålig. Jag ska ju ändå träna både på tisdag och onsdag så jag tyckte inte det gjorde så mycket att jag inte tränade mer i dag. 
 
Nu ska jag göra mig klar för att sova så jag orkar upp ganska tidigt i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0