Ofrivillig diet

I går var det skola och dessutom fick vi äntligen klart med ett företag för vårt projektarbete. Vi ska arbeta med Vasamuseet och det kan nog bli roligt och intressant. På vägen hem från skolan mötte jag "snyggdoktorn" vid tunnelbanan. Konstigt att se honom dagen efter att jag var hos honom. :) På kvällen var jag och Malena och tränade. 
 
I dag har jag jobbat. Jag hade planerat lite dåligt så det blev en ofrivillig diet kan man säga. Först blev det stressigt i morse så jag inte hann göra gröt till frukost så det blev två mackor och några skedar kvarg. Sen hade jag inte gjort någon matlåda och på vägen till jobbet kom jag på att min plånbok låg i den andra väskan, som jag har till skolan. Så det slutade med att jag jobbade hela dagen utan lunch. Det gick förvånansvärt bra även om jag blev väldigt hungrig mitt på dagen och magen kurrade. Men efter ett tag gick det över. Men jag skulle inte vilja gå på diet och inte få äta. Det är jobbigt att vara hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0