Partaj

Efter en härlig sovmorgon i går så satte jag mig för att göra ett grattiskort. Jag hann faktiskt inte göra så mycket mer under dagen, jag vet inte var tiden tog vägen. Men helt plötsligt var det dags att hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför kvällen. Det var nämligen en av klasskompisarna som fyller 25 år i helgen och hade fest. 
Vi andra i vårt gäng träffades innan festen på Vapiano där vi åt middag, så vi kunde åka tillsammans till festen. Det var en trevlig kväll och roligt att både träffa nytt folk, men även att umgås med klasskompisarna (vårt tjejgäng) på en fest för det har vi inte direkt gjort tidigare. Det var ovant att se alla så fixade med smink och festkläder. :) Vi lärde oss lite nytt om varandra under kvällen och man inser hur lite vi egentligen känner varandra privat, hur lite vi vet om de andra. 
 
Nu sitter jag och tittar på reprisen av Så mycket bättre. Äntligen har det börjat igen! Jag har längtat. :) Men det är jobbigt att det är mycket mer reklam nu. Det är ju reklam mellan varje låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0