Projektplanering

I dag hade vi seminarium på skolan för vårt projektarbete. Vi fick sitta och planera och vi har nu kommit fram till vad vi ska skriva om. Skönt att vara igång. 
Efteråt hade jag tänkt gå på stan för att köpa joggingskor men jag kände att jag ville åka hem och ta det lugnt i stället. Jag satte mig och läste lite kurslitteratur men kände mig för trött för att riktigt förstå allt jag läste så det kändes inte som någon mening att sitta och läsa bara för att läsa. 
I kväll ser jag fram emot Grey´s anatomy, att hinna läsa innan jag ska sova och att få lägga mig utan att ställa klockan. I morgon blir det skönt att få sova tills jag vaknar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0