Ståndaktig?

I dag har jag jobbat igen och det har väl gått ganska bra, men det var ganska mycket krångliga ärenden för mig i dag så det blev många frågor. Det bjöds på godis och tårta i dag och efter att ha ätit en del godis så stog jag över tårtan. Det var väl duktigt? Eller kanske inte eftersom jag åt godis... :) 
I kväll tittar jag på Idol och filmen Flight. Filmen är bra tycker jag. Det är skönt med en hemmakväl framför tv:n (som om jag aldrig har det). Mamma och pappa har kommit till Stockholm i dag och det hade varit mysigt att umgås med dem i kväll, men eftersom jag jobbade till klockan sex så kändes det lite onödigt att åka hela vägen till Emma och Jocke. Jag skulle inte ha hunnit vara där så jättelänge. Kanske tre timmar och sen ska man åka hela vägen hem igen vilket tar ungefär en timme. Jag träffar dem i morgon och på söndag i stället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0