Tjejkväll

Idag startade jag dagen med att jobba. Jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta eftersom vi skulle göra en övning. Mer visste jag inte. Det visade sig att det skulle vara en brandövning. Jag var dock där för att jobba och ta samtal medan de flesta andra utrymde lokalerna. Vi var några som blivit inbokade för det. Så egentligen blev det en helt vanlig jobbdag för mig. Dock bara halvdag. Sen åkte jag hem och pluggade.

I kväll har jag, Emma och Camilla varit på Fotografiska. Tyvärr var det bara en utställning vi kunde se för de höll på att hänga upp nya utställningar. Det fanns en till men där höll de på att duka upp bord för någon föreläsning eller liknande så vi kunde inte gå in. 
För mig gjorde det inte så jättemycket för jag köpte ett årskort där. Efteråt gick vi till Gamla stan och åt middag. Jag lyxade till det med oxfilé och en god citron/maräng-efterrätt. Trevligt att sitta och prata ett tag eftersom vi ses så pass lite i skolan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0