Väntar...

I dag skulle det komma några hantverkare och installera nån internetbox i min lägenhet. De skulle komma klockan åtta så jag planerade att kliva upp en stund innan så jag hann klä på mig och så. 
Vid 7.40 var jag på väg att kliva upp...när det ringer på dörren! Snabbt fick jag kasta mig ur sängen och slänga på mig första bästa kläder och springa och öppna dörren. Slängde på mig mina jeansleggings och tröjan jag brukar ha på mig här hemma. Under tröjan stack nattlinnet ut när jag öppnade. :) Snyggt! 
Så nu sitter jag instängd med Zelda i vardagsrummet och väntar på att de ska bli klara. Jag hoppas verkligen att de är klara snart! Jag vill börja göra mig i ordning nu. Jag börjar inte förrän klockan ett på skolan, men jag hade velat åka in till stan innan och förhoppningsvis köpa joggingskor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0