Action

I morse klockan 06.00 vaknade jag med ett ryck av en bil som tvärbromsar utanför och några som skriker. Nyfiken (och lantis) som jag är så skyndar jag mig till fönstret för att se vad som händer. En polisbil står precis utanför huset med blåljus på. Jag står kvar och tittar en stund för att se vad som händer, men det enda jag ser är totalt tre polisbilar. Jag ser aldrig vad de gör utanför. Spännande, men jag hade gärna sett lite mer action! ;) 
 
I dag har jag varit hos Emma, Jocke och Vilgot. Bland annat har jag tagit några familjebilder på dem. Jag knäppte med Emmas kamera så jag kan tyvärr inte visa några här än så länge. En mysdag, men jag bestämde mig för att åka hem lite tidigare än vanligt. Det är skönt att slippa komma hem så sent och sitta på tunnelbanan med en massa fulla människor som är på väg ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0