Boktips

Förra veckan läste jag ut en bok som jag gillade, så jag tänkte ge er ett litet tips. Det är en deckare som visserligen är en uppföljare på andra böcker, men jag har inte läst de andra och tyckte inte det gjorde något. Men jag vill gärna läsa de andra böckerna också.
Det jag gillade var att man inte behövde vänta så länge på att få svar på sina frågor, men hela tiden dök det upp nya frågor. Ibland kan en bok vara så seg i vissa delar för att det inte händer så mycket, men så upplevde jag inte den här boken. Man får följa olika personer i varje kapitel och de flätas samman under bokens gång. 
Det var även lagom långa kapitel. Jag tycker inte om för långa kapitel, för då hinner jag inte läsa så mycket. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0