En dag fylld med läsning

I dag har jag suttit nästan hela dan och läst kurslitteratur. Men det går verkligen inte bra att sitta och sträckläsa såna böcker och kunna koncentrera sig hela tiden, så det har ju blivit några kortare pauser. Det går så otroligt långsamt att läsa och förstå vad man läser, om man jämför med att läsa en vanlig bok. Så även om jag läser flera timmar på en dag så känns det inte som att jag har läst så jättemycket. Jag har inte hunnit med allt jag skulle, utan har ett kapitel som jag ska försöka att hinna med i morgon. 
I kväll var det dags för den andra träffen med löpgruppen. Det var lite regnigt, men som tur var hade det värsta gått över när vi började. I dag var det fokus på teknik för överkroppen. Vi fick även testa intervallträning. Efteråt körde jag återigen lite styrka. Det blir mycket träning nu och det känns jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0