En massa träning

I dag hade vi ett seminarium på skolan. Jag kände mig ganska trött i huvudet och kände inte att jag hängde med så bra. Men men, jag lärde mig nog lite i alla fall. :) 
När jag kom hem åt jag middag direkt för sen var det dags för träning med Malena. Vi tränade armar, axlar, bröst i dag och avslutade med lite magträning. Efteråt kände jag att jag fortfarande hade energi över så jag fortsatte med en joggingrunda. Jag ökade lite till i dag, men bara lite. :) 3,5 km blev det i dag (i stället för 3,4 km förra gången), men den sista biten gick på ren vilja och envishet. Det var lite tungt. Det var i alla fall skönt att jag tog mig iväg. Det var härligt väder ute. Dessutom hade jag tänkt springa i morgon, men i stället tog jag på mig att jobba så då blir det ingen träning. Nu kan jag verkligen ha fredagsmys med gott samvete efter jobbet. Längtar redan till nachos till middag och lite godis till Idol. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0