Konsertsommaren 2013

Nu är det slut på konserter för den här sommarsäsongen och jag känner mig nöjd över min konsertsommar. Att bo i Stockholm (speciellt på sommaren) passar verkligen en konsertälskare som mig. Visserligen är det ett antal artister som jag hade velat se som jag missat, men det går ju inte att hinna med alla. Jag tänkte försöka mig på en liten sammanfattning, med risk för att glömma någon. 
 
* P!NK
* 3 doors down
* Thirty seconds to Mars
* Mando Diao
* The tallest man on earth
* Robyn * Lars Winnerbäck * Kent (samma kväll)
* Petra Marklund
* Sommarkrysset med bl.a. Loreen
 
Det finns framför allt en som saknas på listan och det är såklart Ulf Lundell. Det är första gången på många år jag missat hans turné. Förhoppningsvis var det inte hans sista turné. :) 
 
  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0