Kräftskiva

Efter en lugn förmiddag med bl.a en bra film begav jag mig i går till Emma och Jocke för en kräftskiva med dem och några av deras vänner. Det var en jättetrevlig kväll. Tyvärr fick jag ont i magen ett tag så jag kunde inte äta så mycket som jag hade velat. Det gick inte över lika snabbt som det brukar så jag funderade på att åka hem och vila, eller att lägga mig och vila där, men till slut gav det sig. Men det börjar nog bli dags att kolla upp vad som är problemet, så jag får göra det snart. 
 
I dag har jag tittat på film, pysslat lite med scrapbooking och bakat. Jag gjorde två olika sorters morotsmuffins att ha som mellanmål, t.ex. i skolan, och filmjölkslimpa. Det blir spännande att smaka det. 
 
Jag hade tänkt både plugga lite och springa i helgen, men det kanske är lika bra att jag har vilat lite och tagit det lugnt med tanke på magen. 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja nu får du ta och ringa farbror doktorn och kolla upp det där! :/

2013-09-22 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0