Löpning

I dag har jag suttit hemma och pluggat hela dagen. I kväll var det den första gången för löpgruppen på gymmet. Vi gick till en park precis i närheten av gymmet där vi satte oss och pratade lite. Vi fick berätta hur mycket vi har sprungit innan och varför vi anmält oss till gruppen. Sen stretchade vi och joggade en sträcka på ca 1,9 km. Efteråt blev det lite mer stretchning och så berättade ledarna lite om vad vi kommer att göra under dessa måndagar. Det kändes bra och löpningen gick bra. Jag tror det blir roligt att träna i den här gruppen. Framför allt lär man sig mer om löpning och kommer igång lite. 
Efteråt stannade jag kvar på gymmet och körde lite arm- och magträning. Skönt att få det gjort när jag ändå är där och är uppvärmd. 
 
En annan bra sak med att vara med i den här gruppen är att jag får se lite andra delar av Sundbyberg. :) En park som jag inte visste om och kanalen som man kan promenera eller springa vid. Det såg fint ut. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0