Plugga, plugga, plugga

I dag har jag suttit och pluggat hela dan. Min plan är att äta lunch och mellanmål även när jag är hemma, men tiden går snabbt när man sitter och pluggar så jag glömmer liksom bort att äta. I dag blev det frukost och ingen lunch, utan i stället en tidig middag vid tretiden. Jag har ju även tänkt träna mitt på dagen men utan mat går det inte så bra att träna. Men iväg kom jag så vid femtiden gick jag ut för en löprunda. Det blev ett rekord för i år och eftersom jag knappt har sprungit på hela sommaren så ligger rekordet på 2,7 km. Men mer ska det bli. :) 
Jag har ju börjat använda Runkeeper när jag springer och det blir mycket roligare när man får se sina resultat och framsteg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0