Svårt att komma på nya rubriker

Mina rubriker känns väldigt enformade, eftersom mitt liv är lite enformigt. Plugg, jobb eller träning. :) 
I dag har jag varit i skolan. Sen tränade jag på gymmet med Malena. Efter att ha pratat med några av mina vänner i dag så har jag kommit fram till att jag antagligen har fått benhinneinflammation. Antagligen för att jag gick från att inte ha tränat så mycket till att träna ca fyra dagar i veckan och att börja springa ganska mycket. Så nu är det väl bäst att vila tills det går över. :/ Jag som vill springa nu när jag har kommit igång.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh nej!! :-( Hoppas det går över snabbt.

Svar: Ja, det hoppas jag också så jag inte hinner tappa så mycket av det jag börjat bygga upp.
Lena

2013-09-25 @ 19:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0