Det ser bra ut

Nyss upptäckte jag att de hade lagt ut facit på tentan så jag satte mig och rättade det jag kunde för att se hur jag ligger till. Det verkar ha gått bra faktiskt. På två av delarna hade jag alla rätt, eller åtminstone nästan alla rätt. På vissa frågor är jag inte helt hundra på vad jag har svarat men jag tror att jag har svarat rätt. Den sista delen går inte riktigt att rätta för det är längre svar som kan ge upp till fem poäng och där beror det helt på hur läraren vill att man ska skriva, eller hur bra man har förklarat något med sina max 150 ord som man hade per fråga. Men jag tror i alla fall att jag är rätt ute på flera av frågorna så jag borde klara även den delen. Sen hänger det på den delen vilket betyg det blir. 
I dag ska jag nog åka till Emma och Jocke och umgås. Förhoppningsvis vara ute i det fina vädret. Dessutom ska vi ha grillpremiär! Jag måste bara kolla så det går bra att jag kommer trots att jag är lite förkyld. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0