Helgen

I fredags var jag hos Emma och Jocke hela dagen. Jag var barnvakt åt Vilgot medan de åkte på återbesök med lillan. Sen var jag kvar och umgicks med dem resten av dagen. Vi åt god indisk mat och tittade på Let´s dance bland annat. Jag fick även sitta och mysa en massa med den sötaste bebisen. :) 
I går var jag mest hemma. och jobbade bland annat med uppsatsen. Jag gick en liten sväng i några affärer här i Sundbyberg och köpte några smågrejor. Saknar att gå och shoppa... Jag gjorde även rent "skafferiet" och torkade av hyllorna och försökte att placera allt lite bättre och mer logiskt. Det har blivit att när jag har köpt nya saker så har jag bara ställt det där det funnits plats så det var lite rörigt. Skönt att ha lite ordning. 
I dag har jag också varit hemma och pluggat en del. På eftermiddagen tog jag en joggingrunda och det var varmt! Jag blev även väldigt törstig så det blev inte så långt. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad söt hon är lillan! 😊

Svar: Ja, så otroligt söt och fin är hon! :) Nästa gång kanske jag även lyckas få en bild när hon är vaken!
Lena

2014-04-27 @ 22:01:53
Postat av: Frida

Nämen åh vilken liten sötnos! Får man ens vara sådär söt? Är det helt lagligt? ;) :)

Svar: Nej Frida, jag tror faktiskt inte att det är helt lagligt! :) Man dör ju nästan när man sitter och tittar på henne!
Lena

2014-04-29 @ 20:52:17
URL: http://novasagi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0