Helgen

Jag hade en mysig lördag hos Emma, Jocke och Vilgot. Vi lekte, fikade och umgicks. På kvällen kom ett par vänner till Jocke och så grillade vi. Det blev senare än jag hade tänkt och jag var inte hemma förrän vid halv två på natten. 
På söndag vaknade jag och var sämre i förkylningen igen. Jag hade lite feber och sov mig igenom hela dagen. Till slut tog jag mig upp för att äta lite och så satt jag framför tv:n resten av kvällen. Det måste ha varit minst fem år och säkert ännu längre sen jag hade feber som jag vet om och jag kan inte minnas att jag blivit så däckad av feber tidigare. Det kanske tar hårdare på en när man blir lite äldre?! :) Jag hade tänkt passa på att läsa lite till skolan men inte ens det orkade jag med.
I dag har jag mått bättre igen och inte haft någon feber, men jag har varit trött och seg. Jag har i alla fall pluggat lite i dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0