Jobb och plugg

I går jobbade jag mellan 7 och 16. Det är lite jobbigt att börja så tidigt men det funkar ju när det bara är en dag. :) Skönt när man slutar tidigt sen i alla fall. Efter jobbet gick jag och Malena och tränade. Det blev ett lite kortare pass men ändå bra med lite nya övningar. Efteråt pluggade jag lite innan jag satte mig framför tv:n. 
I dag la de ut facit på den senaste tentan. Jag är lite nervös över betyget och hoppas att jag klarade den. Det kändes ok efter att ha kollat facit men det hänger nog på om jag har förklarat felen tillräckligt tydligt. Jag känner mig fortfarande inte säker. 
Nu ska jag plugga innan jag ska åka till skolan och träffa uppsatsgruppen och ge varandra feedback. Vi tänkte sätta oss ute i solen så det blir härligt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0