Jobb

I dag har jag äntligen jobbat. Det var en hel månad sen sist. Jag började redan klockan sju och var där i bra tid, vilket var tur för jag hade kunnat bli sen. I går kväll när jag ställde klockan ställde jag den nämligen en timme för sent. Som tur var kom jag på det innan jag somnade och kunde ställa den rätt. Jag tänkte nog rätt men med tanke på att jag oftast har börjat tidigast klockan tio den här terminen antar jag att det kändes alldeles för tidigt att ställa den på något som börjar med 05. :)
Dagen har gått bra. Det jobbigaste är att ha lite hosta och "kill" i halsen när man sitter i telefon.
I morgon börjar jag sju igen så det blir till att somna tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0