Så lite men ändå så mycket

När man kollar schemat nu så ser det ut som att man nästan är klar med skolan för den här terminen. Åtta dagar har jag i skolan under resten av terminen och av dessa åtta dagar så är fyra av dem tentor! Tänk att det kan ta så tvärslut helt plötsligt, från att ha lektioner 3-4 dagar i veckan till att ha max två och oftast en, ibland ingen på hela veckan. Det är så lätt att börja ta det för lugnt nu, bara för att man har så många lediga dagar, men det är fortfarande en uppsats som ska skrivas, fyra tentor som ska klaras av, ett antal andra uppgifter som ska skrivas så det är fortfarande en hel del att göra. Det har varit skönt att koppla bort skolan lite efter tentan, bortsett från de lektioner jag har haft, men det är också svårare att komma igång igen. Men nu är det inte långt kvar till "sommarlov" så det är bara att köra på! Men jag kan fortfarande inte fatta att jag bara behöver åka till skolan åtta gånger till fram till 2:a juni (om jag klarar alla tentor vill säga). 
 
I kväll har jag och Malena varit och tränat på gymmet. Det var skönt att komma iväg eftersom vi inte har tränat på nästan två veckor. Nu hoppas jag att jag är helt frisk till på torsdag så jag kan träna GRIT. Det är "lite" jobbigare än styrketräning så hade det varit i dag så hade jag nog inte orkat köra ett pass GRIT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0