Tenta och träning

I dag hade jag tenta och förhoppningsvis klarade jag den, men jag känner mig inte säker. Tentan bestog av två delar och vi skulle välja en av dem. Jag hade svårt att bestämma mig och det tog nog en timme innan jag hade bestämt mig helt. Folk hade börjat lämna in sin tenta när jag fortfarande inte hade bestämt mig. Jag började med att göra lite grann på båda delarna innan jag till slut valde vad jag skulle satsa på. Jag hoppas verkligen att jag valde rätt del. Egentligen gillar jag inte att ha valmöjligheter utan det bästa skulle vara att man får göra båda delarna. Då behöver man inte ha ångest över om man valde rätt. Det jag bestämde mig för till slut var i alla fall att leta fel och rätta dem samt förklara varför de är fel. 
 
Efter tentan åkte jag, Emma, Emma, Camilla, Frida och Josefin och åt lunch på Vårgårda. De har så goda hamburgare! Sen gick vi och köpte frozen yoghurt och satte oss i Kungsträdgården där träden har börjat blomma. Det är inte full blom än men fint är det. Det var härligt väder men inte lika varmt som förra året när vi åkte dit då träden blommade, för det var inte förrän i maj. 
 
När vi hade suttit där och pratat ett tag åkte jag hem och tog tag i disken. Sen var det dags för mig och Malena att gå och träna. Vi körde ett lite kortare pass i dag och för min del var det ett ganska dåligt pass. Jag orkade ingenting kändes det som. Jag var jättesvag i armarna och orkade mycket mindre än jag brukar. Jag blir så less när det går dåligt och när det känns som att utvecklingen går bakåt. Jag vet inte vad jag ska göra när det inte händer något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0