Tjena röris!

Jag börjar bli riktigt tjenis med rörmokaren som anlitas när något behöver fixas här i huset. Han har varit här några gånger nu, fast bara en gång för något i min lägenhet tror jag. Då var det stopp i avloppet i duschen. Sen var det en vattenläcka för ett tag sen så att jag inte fick spola vatten i köket. Nu renoveras badrummet under mig och så hade de upptäckt en vattenläcka hos min närmsta granne men han var inte hemma så de kan inte ta sig in. Därför måste de stänga av vattnet till hans badrum och då stängs det även av hos mig så i kväll och i morgon har jag inget vatten i badrummet. :/ Tur att jag hann duscha efter träningen i alla fall! I morgon ska jag bara vara hemma så då är det inte hela världen att jag inte får duscha. Jag skulle nog inte ha gjort det ändå eftersom jag duschade i kväll. Men jag har otur och drabbas hela tiden när det händer något hos någon granne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0