Uppsatsskrivande

I går och i dag har jag suttit och jobbat med uppsatsen. Jag känner mig ganska klar men har vissa saker som jag skulle behöva få in men jag vet inte riktigt hur än så länge... Hoppas det löser sig. Det är så himla svårt med dessa teorier som man måste jobba efter när man skriver akademiska uppsatser! 
I dag har jag även tvättat och i kväll var det dags för ett pass GRIT. Det var riktigt jobbigt i dag och kändes nästan som första gången igen. Det var nästan en månad (fyra veckor) sen sist vi var iväg på GRIT pga lite olika saker. Det är verkligen jobbigt när man missar något pass. 
 
Nu sitter jag och kollar på Berg och Meltzer i Amerika och det är verkligen ett härligt program! Det är roligt när man sitter själv framför tv:n och kommer på sig själv med att sitta och le. Det händer ofta när jag tittar på det. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0