Vårstädning

I dag har jag städat hela dagen och det behövdes verkligen. Jag har putsat fönstren, dammtorkat överallt (till och med lister, dörrar och element), dammsugit, torkat golvet och lite annat. Det är så skönt nu när det är färdigt. Jag hade inte ens insett hur dammigt det var på vissa ställe. Tiden går så fort så man tänker inte på hur lång tid det har gått sen sist man gjorde en sån ordentlig städning. Dessutom tittar man ju inte så ofta på vissa ställen. :) 
 
Nu ska jag jobba i två dagar. Sen vågar jag nog inte boka in något mer jobb förrän uppsatsen är mer eller mindre klar. Insåg efter att jag bokat in dessa dagar att jag måste plugga i helgen för att hinna klart med vissa saker inför måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0