En dag!

Nu är det bara en dag kvar att jobba! Otroligt skönt! 
I kväll har jag bakat en till kaka som jag tänkte ta med till jobbet i morgon. Jag har inte provsmakat än men jag är lite rädd att de blev misslyckade. Det återstår att se... Det jag gjorde var i alla fall solbackarutor, efter det här receptet. Det jag tror kan ha blivit fel är att botten inte kändes ordentligt gräddad och verkade gå sönder väldigt lätt. Jag undrar om det kommer att gå att skära bitar av dem. 
 
I kväll spelar Ulf Lundell på Skansen och jag önskar att jag var där. Jag har missat alla konserter jag ville se i sommar. Ganska logiskt eftersom jag inte har varit på någon spelning alls i sommar. :( Trist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0