Mer pengar in

I dag har jag städat lite mer. Man kan tro att jag borde vara klar men jag har delat upp min storstädning i flera mindre städningar. :) Mitt på dagen åkte jag till stan och tog en långlunch med Emma i min klass. Eftersom hon åker till Hong Kong om några dagar för att plugga under höstterminen så passade vi på att ses en gång till innan hon åker. På eftermiddagen mötte jag en tjej i Sundbyberg för att sälja en bok. När vi möttes så hade hon sett att jag sålde en annan bok som hon behövde också så jag sprang upp till lägenheten och hämtade den. Lika bra att sälja så många jag kan. :) Nu har jag fått in 1000 kr på såld kurslitteratur! 
Nu är det dags att packa eftersom jag åker till Ljusdal i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0