Trevligt med pengar

I dag har det varit fullt upp på jobbet som vanligt och det blev många samtal igen. Men nu är det i alla fall sista veckan och det känns otroligt skönt! 
Efter jobbet gick jag ut och sprang, min första runda utomhus sedan värmeböljan kom till Sverige. Det gick helt okej men kändes lite jobbigt. Det som är roligt är att jag klarar av att hålla ett något högre tempo, men det kan ju också vara därför som jag inte orkar springa riktigt lika långt. I dag blev det 4 km och det känns ändå bra. 
 
Nu när skolstarten närmar sig så börjar det ramla in några mejl från folk som vill köpa kursböcker. Hittills har tre stycken hört av sig och velat köpa en bok var. Det var tur att jag upptäckte att man kan sälja begagnade böcker på bokus.se för det är därifrån svaren har kommit. Jag har böckerna ute på två sidor men bokus är nog lättare att hitta eftersom man ändå går in för att köpa böcker där. Kurslitteratur.se måste man leta upp på ett annat sätt. Det känns bra att få in en del pengar och samtidigt bli av med böcker eftersom jag inte har plats för alla längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0