Fullt upp

Det är mycket att göra just nu, fullt upp i skolan och saker som ska fixas inför julen. I söndags pluggade jag, dock inte särskilt effektivt för jag fick inte så mycket gjort. Jag hade tänkt hinna med mycket mer men så blev det inte. På eftermiddagen tog jag en springtur och jag tror att det var min snabbaste runda hittills, men den blev inte så lång utan bara omkring 3,5 km. 
I går var jag, syrran och Disa inne i stan för julshopping. Nu är nästan alla julklappar klara, jag ska köpa två till tänkte jag. Vi tog en fika på Mood-gallerian. Älskar deras stora kanelbullar och lussekatter! Vi delade på en lussekatt och en halv sån är nog ungefär lika stor som två normalstora. :) När jag kom hem så pluggade jag och på kvällen satt jag med julkortspyssel framför tv:n. 
I dag har jag varit i skolan och haft seminarium. Jag träffade Emma (som jag hälsade på i Hong Kong) och åt en lätt lunch innan vi började och det var roligt att ses igen. Hon kom hem till Sverige i helgen. Vi fick veta vad vi ska göra för uppgift i kursen och ett första utkast ska helst vara färdigt redan på måndag. Jag vet inte om jag kommer att hinna det för jag har en uppgift att skriva till på söndag i den andra kursen och jag har fortfarande en hel bok kvar att läsa inför den! Jag vet vad jag har att göra i helgen i alla fall. När jag kom hem från skolan så var det bara att äta middag och byta om för att sedan gå till gymmet med Malena. 
I morgon är det jobb som gäller och jag börjar redan klockan 7.00. Det känns lite jobbigt men det positiva är att jag kommer hem tidigare och förhoppningsvis hinner och orkar plugga lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0