Helgen över samtidigt som den närmar sig

Då har det gått några dagar sen sist igen och jag tänkte bara summera dem lite kort. Det har pluggats en del, men motivationen tryter så jag har inte gjort så mycket som jag borde. Sen har jag fixat lite mer inför julen, bland annat med att slå in julklapparna vilket tog några timmar. :) I går tog jag en promenad på eftermiddagen och tog med kameran och fotade lite. Det har blivit dåligt med det på senaste tiden. Däremot tog batteriet slut efter ett tag. 
I dag har jag jobbat och det var mycket att göra på förmiddagen medan eftermiddagen blev lite lugnare. I kväll ska jag packa och sen börjar jag bli redo för att fira jul. I morgon åker jag och Jocke upp till Ljusdal, där mamma, pappa, Emma och barnen väntar. Åååh vad jag längtar! Det ska bli så himla mysigt med jul och familjemys och dessutom jätteroligt att få träffa några vänner som jag inte har sett på ganska länge! Jag har ju inte varit hemma sedan i augusti så det har gått lång tid nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0