Julbak

I går var jag hos Emma och Jocke hela dagen. Det blev som vanligt lek och gos med barnen. Sen var det dags för julbak. Vi bakade pepparkakor och lussekatter. Det var meningen att Emma skulle klippa mig också men det hann vi inte eftersom bakningen tog större delen av dagen. Det var en väldigt mysig dag i alla fall. Jag hade tänkt ta lite bilder men det hann jag inte med. 
I dag har jag jobbat och det var en vanlig dag med mycket att göra. På lunchen tog jag en kort promenad. Jag brukar aldrig gå ut nånting annars under dagen, men jag hade så pass mycket tid kvar när jag hade ätit så jag passade på att gå ut. Det var lite småkyligt och grått men ändå skönt att komma ut och få lite luft och rensa tankarna. Det borde jag nog göra oftare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0