Ledig dag

I dag har jag unnat mig att vara helt ledig. Även om jag inte alltid har varit så effektiv och fått jättemycket gjort så var det ändå ganska längesen jag var helt ledig, och framför allt vaknade utan något alarm. Det var väldigt skönt och antagligen välbehövligt. I går efter seminariet var jag så trött så jag la mig på soffan och sov en bra stund. Men tillbaka till denna lediga dag...
Jag åkte till Bromma Blocks för att fixa de sista julklapparna, vilket jag också lyckades med. Nu har jag många julklappar att slå in i helgen! :) När jag stog i kassakön för att köpa sista julklappen så gick brandlarmet och gallerian fick utrymmas. Där ute fick vi stå och vänta tills brandkåren kommit och kollat om det brann. Efter en stund fick vi gå in och handla vidare. Konstigt nog tyckte jag att jag kände röklukt ca en timme tidigare men det borde inte ha något samband. 
Jag kom hem senare än jag hade tänkt så jag åt middag, bytte om och sen var det snart dags för träning med Malena. Efteråt hade jag tänkt plugga lite men jag satte mig framför en film i stället. :)




Kommentarer
Postat av: Kristin

Lediga dagar är välbehövliga för att orka med dom andra! Kram! 😊

2014-12-18 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0