Check!

Vilket härligt vårväder det är i dag! Önskar att jag hade tid att vara ute...
I dag har jag i alla fall kunnat bocka av ett par halvjobbiga saker på min "lista". (Har ingen fysisk lista men däremot en mental lista) :) 
Dagen började med ett seminarium där jag hade min första muntliga presentation för terminen. Det känns skönt att ha det klart för nu behöver jag inte tänka på det till den här kursen. Vår grupp var först ut så nu kan vi bara sitta och lyssna på de andra under de kommande seminarierna. :) Presentationen gick bra tycker jag även om jag fick hålla mig väldigt mycket till mitt manus och jag kom av mig ett par gånger. 
Efter seminariet åkte jag hem och åt lunch och började plugga lite. Jag hann dock inte med så mycket innan det var dags att åka iväg igen. Det var dags att skrapa bort cellförändringarna. Det gick bra och var inte alls så farligt. Det jobbigaste var nästan att man fick hjärtklappning av bedövningen. 
 
Nu ska jag återgå till skolböckerna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0