Fotografiska

I dag har jag varit i skolan hela dagen. Det började med en liten kurs i att använda bibliotekets sökmotorer för att hitta artiklar och litteratur till sin uppsats. Sen hade vi två olika föreläsningar. Efteråt mötte jag upp Malena på Söder och vi gick till Akademibokhandeln och tittade på bokrean. Det blev bara ett bokköp för mig och jag blev lite smått besviken på rean. Man kanske ska gå och titta i nån annan affär också. Jag köpte i alla fall Fredrik Backmans senaste bok. Sen gick vi och åt nachotallrik på ett café och efter det var det dags för ett besök på Fotografiska. De flesta utställningarna var utbytta sen vi var där sist så det var roligt. Man undrar hur vissa konstnärer och fotografer kan bli så erkända eftersom man inte alls förstår konsten i det hela. 
Nu är jag trött så det är en lugn kväll som gäller. Nya tag i morgon... Det är bara att fortsätta beta av saker till skolan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0