Let´s dance

I dag har det varit en föreläsning på skolan och sen har jag pluggat lite mer hemma. I kväll är det Let´s dance som gäller. Samtidigt har jag skrivit ett ansökningsbrev för att kunna börja söka praktikplats till hösten. Det börjar verkligen bli dags nu. Tänk att det alltid finns något att göra just nu. Det tar aldrig slut och ändå har jag börjat känna mig lite mer i kapp tidsmässigt. En sak hänger dock över mig och jag kanske borde sätta mig och söka inspiration nu. Om två veckor ska vi ha påbörjat vår uppsats och jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva om. :/ Men det är fredagkväll och jag vill inte sitta med skolgrejor hela kvällen, så jag skjuter upp det lite till tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0