Pluggförsök

Den här veckan består mest av pluggande. I måndags på hemmaplan, i tisdags på skolan, i dag hemma igen och i morgon på skolan. I går jobbade jag däremot. Det var två veckor sen sist och det tog som vanligt en liten stund att få upp farten när man inte har jobbat på ett tag. Nu kommer det nog tyvärr gå ganska långt mellan gångerna under de kommande veckorna eftersom vi har så många föreläsningar/seminarier i skolan. 
Efter jobbet i går åkte jag hem och strax efter mig kom han som jag nu har dejtat i en månad. Han lagade en jättegod jordärtskockssoppa till middag. Dejtandet går för övrigt bra och jag trivs väldigt bra i hans sällskap. :) 
 
Jag har varit ganska trött på sista tiden (som en effekt av att träffa någon och sova lite mindre än normalt) och både i måndags och i dag när jag har suttit hemma och läst har jag varit tvungen att sova en liten stund på soffan under dagen. I dag tyckte jag inte ens att jag var särskilt trött men på eftermiddagen blev det lite jobbigt att hålla ögonen öppna ändå. Nu känns det väldigt jobbigt att behöva göra sig i ordning för att gå och träna GRIT snart. Lite nyvaken känner jag mig inte som starkast direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0