Rekord

De senaste dagarna har bestått av bakning, plugg och mysiga kvällar med middagssällskap. I dag har jag varit i skolan i några timmar för ett par föreläsningar. Trött som jag var så var det lite jobbigt att sitta och lyssna i flera timmar, men jag höll mig vaken i alla fall. :) 
När vi skulle åka hem var det stopp efter röda linjen så vi kunde inte ta oss från skolan med tunnelbanan. Vi fick ta Roslagsbanan en station för att byta till buss och sen gröna linjen innan jag till slut hoppade på blå linjen hemåt. Eftersom jag var lite sen hem hann jag bara byta om till träningskläder för att gå och köra gym med Malena. Det blev ett lite kortare pass än vanligt så vi körde armar i dag. Jag nådde mitt första delmål i bänkpress i dag. Det låter kanske lite, men jag blev nöjd över att klara tio gånger tre repetitioner utan några extravikter. Nu närmar det sig att jag kan lägga på lite vikter. :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Superbra jobbat med träningen! Kul!

Svar: Tack så mycket! Det är roligt när man ser resultat. :)
Lena

2014-02-05 @ 17:13:52
URL: http://emmanikka.for.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0