Shoppingförbud?

I dag har jag och Malena varit i Barkarby för att gå i outletbutikerna. Det var ju lite farligt för plånboken att gå där! Det gick en del pengar vilket jag kanske inte riktigt hade råd med egentligen, men det var bra grejor i alla fall. Jag köpte bland annat en Nike-väska, en träningströja och träningsskor. Mest sånt jag behövde, men det drar ju snabbt iväg när man köper såna saker som kostar lite mer. Men allt var till bra pris ändå. Nu tror jag att jag får sätta in ett shoppingförbud för ett par månader framåt! 
 
Efter shoppingen åkte vi hem till mig och tittade på filmen Side effects. Den var ganska bra men spårade ur lite på slutet. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0