Stress

Efter ett seminarium på en timme är jag nu på väg hem. Egentligen har vi en föreläsning senare idag men för en gångs skull hoppar jag över den. Jag har helt enkelt inte tid. Just nu tror jag att jag är inne i den stressigaste perioden hittills under min studietid. Alla lärare prackar på oss uppgifter och eftersom alla kurser har dragit igång blir det mycket. Idag fick vi veta att vi ska skriva en uppsats som vi ska göra en mindre forskning till. 
Jag längtar till april då jag tror att det lugnar ner sig lite!
Idag ska jag köpa med mig lite godis och sätta mig och plugga. Vet knappt var jag ska börja men det får väl bli det viktigaste först och sen jobba sig neråt.

Det är inte helt lätt att få ihop mitt liv just nu med skola, jobb, träning, dejting och att försöka hålla hemmet någorlunda städat. Tyvärr är det jobbet som får stå åt sidan vilket är synd för plånboken. Förhoppningsvis hinner jag ta igen det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0